Kjøp og salg handler om tillit, og rett tilbud til rett tid. Dette er viktig for å få ønsket respons fra din hjemmeside. Ikke bare fra en nettbutikk, men også fra en hjemmeside.
Husk at all ønsket respons er viktig for deg: Påmelding på nyhetsbrevet, påmelding til et kurs, respons på et blogginnlegg – eller bestilling av et produkt. En annen type ønsket respons er at noen fyller ut skjemaet “Be om et møte”, eller annen type responsskjema.
På EasyEdit har jeg nå skrevet et innlegg som heter “3 tips til en bedre firmahjemmeside”. Der kan du lese om hvordan du kan be om respons, samt 2 praktiske forslag til hvordan du kan bygge tillit.
Nå er vi endelig på lufta. Navneendring til FlexWeb AS har vært planlagt en stund, og nå begynner vi å rulle ut navnet og konseptet. Estrategi.no kommer til å bestå, men vi vil forandre nettsiden etterhvert. Forhåpentligvis til det bedre.
Denne sen-sommeren vil det skje endringer her på estrategi.
Så spørsmålet er: Hvorfor?
“For å gjøre estrategi.no bedre “
Estrategi.no har vært ufokusert i et par år, noe som har sammenheng med at jeg har hatt fokus på en del andre prosjekter og nettsteder.
Derfor har estrategi.no stagnert, og det egentlig med hensikt. Samtidig har jeg ikke ønsket å legge estrategi brakk, da jeg har hatt planer…
Nordmenn elsker kaffe. Og en god samtale…
Jeg jobber med et nytt konsept som vi veldig snart lanserer på Estrategi.no. Kaffepraten skal starte, og praten gå sin gang – hvér uke.
Følg med, følg med 🙂
Vi gleder oss masse!
Mvh Preben
På denne nettsiden finner du nyttig og praktisk informasjon om hvordan du håndterer faktura fra kataloghaier eller såkalte fakturafabrikker: http://www.varslingslisten.no
Hvis du har mottatt en faktura eller en ordrebekreftelse du mener ikke er riktig, kan du følge rådene som står på denne nettsiden.
Det er viktig å ikke betale fakturaer du mener er feilaktig. Hvis du betaler støtter du opp om virksomhet som ikke er ønskelig. Det skal ikke lønne seg å drive ulovlig eller på en måte som strider med alminnelig god forretninggskikk.