Nordmenn elsker kaffe. Og en god samtale…
Jeg jobber med et nytt konsept som vi veldig snart lanserer på Estrategi.no. Kaffepraten skal starte, og praten gå sin gang – hvér uke.
Følg med, følg med 🙂
Vi gleder oss masse!
Mvh Preben
På denne nettsiden finner du nyttig og praktisk informasjon om hvordan du håndterer faktura fra kataloghaier eller såkalte fakturafabrikker: http://www.varslingslisten.no
Hvis du har mottatt en faktura eller en ordrebekreftelse du mener ikke er riktig, kan du følge rådene som står på denne nettsiden.
Det er viktig å ikke betale fakturaer du mener er feilaktig. Hvis du betaler støtter du opp om virksomhet som ikke er ønskelig. Det skal ikke lønne seg å drive ulovlig eller på en måte som strider med alminnelig god forretninggskikk.
Stadig fler tar i bruk annonser på facebook Ad som også lar deg publisere et bilde sammen med annonseteksten.
Det forundrer meg at det ennå ( i 2010 ) har man ennå ikke skjønt “link to the point” og linker heller annonsen til forsiden istedenfor direkte til det som man annonserer for. Dette skaper ofte forvirring og kan ødelegge såkalt oppmerksomhetsflyt.
Her er et fiktivt eksempel om hvordan en besøkende kan oppleve hendelsen hvor man linker til noe som ikke er hyperaktuelt for annonsen man klikket for:
Ola logger inn på facebook og får frem en annonse som er målrettet til alle som bor i Oslo og er mellom 22 – 37 år.
Det er annonse for pølse av et meget kjent merke og teksten frister til å lese mer om pølsetilbudet. Ola klikker på annonsen og ser en rekke tilbud på ketchup, potetstappe med mer.
Men “hvor ble det av pølsa ???”
En landingside er stedet man havner på når man klikker på en link eller bannerannonse.
Svært mange linker til forsiden, når man istedenfor burde linke til selve pølsa.
Som du sikkert vet finnes det mange ulike typer nettlesere som Firefox, Internet Explorer, Opera osv…
Her er en oversikt (også noen jeg ikke visste fantes)
Blant annet kan du lese mer om nettlesere som: k-meleon og Sleipnir
http://www.browserchoice.eu/BrowserChoice/browserchoice_nb.htm