Drevet av FlexWeb AS

(+47) 45059000

Stikkord: salgspsykologi

lastetid nettside

Visste du at lastetiden på din hjemmeside påvirker både din plassering i Google, og dine besøkendes opplevelse av hjemmesiden?

Jo tregere den er, jo dårligere rangering vil den få i Google – og jo dårligere opplevelse har din kunde. Derfor er det viktig for deg å vite hva reell lastetid er.

Continue Reading…

Read More

Nettbutikk ikke kjøpeEr du klar over at du som markedsfører kan lære kundene dine å ikke kjøpe – utenom når du har virkelige gode tilbud (som du ikke tjener penger på)?

Vær forsiktig med hvordan du «trener» dine kunder…

Continue Reading…

Read More

rabattkode nettbutikkDe fleste nettbutikkløsninger jeg har vært borti har hatt rabattkoder (coupon codes), og man skulle jo tro at disse er utbredt fordi de er lønnsomme. Men nei da…

Eric Graham er rå på splitt testing av alt mulig på nettet, og han konkluderer klart med at rabattkoder skader salget i de fleste nettbutikker.

Continue Reading…

Read More

Hvem er kunden din?

Dersom du lykkes med å utforme en hjemmeside som tiltrekker seg kunder (søkemotoroptimalisering) , men du ikke vet hvem kundene dine er og hva de ønsker å kjøpe, er det lite sannsynlig at du tjener så mye som du kan tjene dersom du optimaliserer for respons fra din kundegruppe. Hva er viktig for kunden din?

Continue Reading…

Read More

Splitt test gav 40% flere påmeldinger

Jeg elsker splitt-testing, rett og slett fordi det er gøy og gir resultater! I dag fikk jeg vite om en case der en endring i bestillingsskjemaet gav 40% flere påmeldinger.

Continue Reading…

Read More
Enhanced by true google 404 wordpress plugin
Hopp til verktøylinje