CRM kundebehandling – Side 4 – Internett markedsføring | epost markedsføring | søkemotoroptimalisering – estrategi.no

Archive

Category Archives for "CRM kundebehandling"

Konsistens som suksessfaktor

Det er en bedriftsøkonomisk teori som sier at de to beste indikatorene for hvordan en bedrift går ikke er omsetningsvekst eller produktivitet, men lederutvikling og verdikonsistens. I den "nye økonomien" er dette mer sant enn noen gang.
Les mer

Den virkelig tunge jobben: CRM

For store etablerte selskap er ikke den største utfordringen å skaffe riktig designbyrå til å lage pene og kommunikative internettsider. Utfordringen ligger i å endre måten organisasjonen utfører arbeidsoppgaver på i tråd med mulighetene internett og moderne kundebehandling (CRM) gir.
Les mer

Ulike typer CRM-programvare

Du er ikke teknolog, men du kan ha bruk for å kjenne til de ulike typer CRM-programvare som fins. De fleste programmer på markedet påstår at de er universal-midler, men som oftest løser de bare en del av programvarebehovet rundt kundebehandling
Les mer