Drevet av FlexWeb AS

(+47) 45059000

Stikkord: kjøpsprosess

Stadig fler tar i bruk annonser på facebook Ad som også lar deg publisere et bilde sammen med annonseteksten.

Det forundrer meg at det ennå  ( i 2010 ) har man ennå ikke skjønt  «link to the point» og linker heller annonsen til forsiden istedenfor direkte til det som man annonserer for. Dette skaper ofte forvirring og kan ødelegge såkalt oppmerksomhetsflyt.

Her er et fiktivt eksempel om hvordan en besøkende kan oppleve hendelsen hvor man linker til noe som ikke er hyperaktuelt for annonsen man klikket for:

Ola logger inn på facebook og får frem en annonse som er målrettet til alle som bor i Oslo og er mellom 22 – 37 år.

Det er annonse for pølse av et meget kjent merke og teksten frister til å lese mer om pølsetilbudet. Ola klikker på annonsen og ser en rekke tilbud på ketchup, potetstappe med mer.

Men «hvor ble det av pølsa ???»

En landingside er stedet man havner på når man klikker på en link eller bannerannonse.
Svært mange linker til forsiden, når man istedenfor burde linke til selve pølsa.

Continue Reading…

Read More

mersalg
Hvordan selge mer til den samme kunden uten å bruke mer tid og krefter på salget? Her er 7 konkrete tips som kan hjelpe deg.

Continue Reading…

Read More

Jeg har gjort en del tester i det siste, uten at det har kostet meg masse energi. 🙂 Vi liker å gjøre dette for våre kunder, men det hender at mine private nettsider lider under mangel på tid og energi… – Noen som har det slik?

Uansett: Gjennom testing og måling har jeg fått firedoblet verdien av kundetilstrømningen, og jeg har nøyaktige målinger på hvor i prosessen forbedringen har skjedd…

Continue Reading…

Read More

Utseendet teller mye når du vil ha respons. Her er 6 tips for et godt førsteinntrykk – hvis du er en webside som drømmer om kunder.

Continue Reading…

Read More
Enhanced by true google 404 wordpress plugin
Hopp til verktøylinje