De fleste nettbutikkløsninger jeg har vært borti har hatt rabattkoder (coupon codes), og man skulle jo tro at disse er utbredt fordi de er lønnsomme. Men nei da…
Eric Graham er rå på splitt testing av alt mulig på nettet, og han konkluderer klart med at rabattkoder skader salget i de fleste nettbutikker.
Dersom du lykkes med å utforme en hjemmeside som tiltrekker seg kunder (søkemotoroptimalisering) , men du ikke vet hvem kundene dine er og hva de ønsker å kjøpe, er det lite sannsynlig at du tjener så mye som du kan tjene dersom du optimaliserer for respons fra din kundegruppe. Hva er viktig for kunden din?
Jeg elsker splitt-testing, rett og slett fordi det er gøy og gir resultater! I dag fikk jeg vite om en case der en endring i bestillingsskjemaet gav 40% flere påmeldinger.
Mens andre diskuterer om Twitter kan brukes til markedsføring (twitter markedsføring) , og noen slår seg på brystet og sier at det ikke kan la seg gjøre – har ett selskap solgt mye gjennom Twitter-markedsføring.
Hvordan selge mer til den samme kunden uten å bruke mer tid og krefter på salget? Her er 7 konkrete tips som kan hjelpe deg.