Treffer du blink? – Internett markedsføring | epost markedsføring | søkemotoroptimalisering – estrategi.no

Treffer du blink?

Splitt test er viktig!

Du kan vinne selv om du ikke treffer blink. – Du kan tjene penger selv om du ikke har optimalisert salget ditt, men mye mer om du treffer blink… Vet du om du treffer blink eller ikke?

Jeg har lenge vært en ihuga “teste og måle”-mann. Reimar (Vetne) har nevnt det utallige ganger: Vi som driver med markedsføring og salg online MÅ teste og måle. Uansett.

En av “mine” nettsider hadde nå nylig et salgsboost på 375% etter at jeg optimaliserte salgsprosessen basert på analyser jeg gjennomførte. I etterkant har dette økt til over 500% fra jeg startet optimaliseringen.

Vi vet alle at vi må teste og måle.

Men gjør du det?

Flere av dere her på Estrategi har prøvd, og noen med mer suksess enn andre. Men mange opplever at det er vanskelig å gjennomføre ordentlig, og det blir fort litt for mye “kav og mas” til at det faktisk blir noe greie på det.

Derfor jobber jeg nå med å få på plass en unik løsning som gjør det enkelt og moro å teste. Enkelt å opprette. Enkelt å jobbe med. Og enkelt å lese gode konklusjoner – som kan brukes til å øke inntjeningen.

Veldig sannsynlig vil jeg kjøre en beta-test for å sjekke om løsningen “holder vann”.

Hvis du har lyst til å være en beta-tester så gi beskjed til meg:

Skriv en kort kommentar under her om du har lyst til å teste. Oppgi også ca trafikktall til nettsiden din hvis du kan. Enten her, eller i PM til meg hvis du ikke vil ha tallet synlig for alle andre.

Mvh Preben

 

Preben O. Sangvik
 

OBS: Sjekk ut podcasten "Markedskanalen" på facebook. <<< Preben Sangvik jobber i Responspartner AS og har mye kompetanse på både online markedsføring, webteknisk og design - og god erfaring med å knytte dette sammen til en helhet som fungerer for kundene.