Fortløpende endringer på Estrategi – Internett markedsføring | epost markedsføring | søkemotoroptimalisering – estrategi.no

Fortløpende endringer på Estrategi

Hei folkens,

nå begynner jeg på de endringene jeg lenge har hatt lyst til å gjøre på estrategi.no – slik at det blir ennå bedre å være her.

Bloggen gjøres om til “Oppslagstavlen”

Langt de fleste av oss har blogg et annet sted enn Estrategi, og tanken med bloggen her var ikke å lage en blogg i ordets vanlige forståelse. Så jeg tok det opp med ledergruppen, og vi fant ut at ordet “Oppslagstavlen” var mer dekkende.

Oppslagstavlen er til for at du skal kunne skrive litt om hva du gjør/ opplever/ reflekterer over akkurat nå. Samt for prosjekter du jobber med osv.

I tillegg er oppslagstavlen slik at du fremover kan publisere dine egne pressemeldinger også.

 

Forsiden endres

Forumet og oppslagstavle vil få en ennå mer sentral posisjon på forsiden av Estrategi, slik at du lettere kan følge med på hva som skjer.

 

Endelig: Video i mye større grad 🙂

Vi har planlagt dette lenge (faktisk siden 2007), men først nå har vi ressurser til å gjennomføre det: Vi vil ha mer videoartikler på Estrategi. Ikke bare screen videos, men “ekte” videoer. 

Dette vil vi klart lansere med litt mer futt i. Så det vil du legge merke til.

 

Mer tester og caser

Det er noe av det beste stoffet: Tester og caser fra virkeligheten. Og er det noe vi egentlig har mye av så er det “real life” tester.

Men ikke alt kan publiseres, fordi vi bindes av taushetsløfter til kunder. Men vi vil fremover ha langt flere caser – fra både Splittest.no og andre saker vi jobber med.

 

Hva ønsker du mer av?

Hva ønsker du at vi skal endre på? – Skriv det her:


Preben O. Sangvik
 

OBS: Sjekk ut podcasten "Markedskanalen" på facebook. <<< Preben Sangvik jobber i Responspartner AS og har mye kompetanse på både online markedsføring, webteknisk og design - og god erfaring med å knytte dette sammen til en helhet som fungerer for kundene.