Godt nytt år!
(Tirsdag 13. januar) Estrategi redaksjonen er tilbake på plass etter ferien. Ta en titt på dette.
Artikkelserie om epost-nyhetsbrev
Vi regner med at du har et eget nettsted for ditt firma. Men sender du ut et epost-nyhetsbrev jevnlig?
Hvis ikke, så få med alle tipsene i vår miniserie. Her er alle artiklene:
- Hvordan planlegge et epost-nyhetsbrev
- Hvordan produsere et epost-nyhetsbrev
- Hvordan sende ut et epost-nyhetsbrev
- Hvordan promotere et epost-nyhetsbrev
- Hvordan tjene penger med et epost-nyhetsbrev
Stem over eksklusivt stoff for mastermind-gruppen "Tekstforfatting"
Hvis du ikke allerede har gjort det, så stem over temaet for januar-stoffet i Mastermindgruppen "Salgstekst".
Reimar vil gå nøye gjennom et (av mange) ‘dyrt og sjeldent’
tekstforfattingskurs han har liggende, og ta detaljerte
notater for dere i form av skriftlige mindmaps og muntlig forklaring i
en video, med tips for tilpassing til norske forhold.
Så stem her på hvilket du helst ønsker referat fra:
- Matt Furey – Email copywriting
Dette er et lukket og dyrt ($5000) 3-dagers seminar Furey holdt. Matt
‘Zen-master of the Internet’ Furey har en strategi om å aldri gi bort
noe verdifullt stoff gratis, men kun late som om det er nyttig men i
virkeligheten bare er fascinerende lokkemat som vekker appetitten og
frister leseren til å kjøpe produktet som han så anbefaler og linker
til. Furey er i helse og styrketreningsbransjen. Sjekk nettstedet hans
her: http://www.mattfurey.com/
I dette epost-tekstforfattings kurset hans underviser han om teknikkene
og prinsippene han selv følger når han sender ut sine epost. Veldig
nyttig enten man vil følge hans ‘tease not teach’ strategi like
ekstremt som han gjør, eller ikke. - Dan Kennedy – Copywriting Workshop January 2005
Dere vet at jeg er en stor DK fan. Han har aldri noen sinne skuffet
meg, så langt jeg kan huske. Noen guruer lager gode kurs på gode dager,
og slappe kurs med lite nytt andre dager. All Dan Kennedys undervisning
er pakket med lærdommer. I dette lukkede seminaret med 10 deltakere,
som betalte $10.000 hver, går DK gjennom en del tips for
tekstforfatting (inkludert tips for selve skriveprosessen som jeg har
ikke har hørt før – ja jeg har smuglyttet på den første CDen…), og
han går igjennom og kritiserer de 10 deltakernes salgstekster som de
tok med til seminaret for å bli fikset. - Frank Kern – Mass Control
Jeg hørte i sommer på hans 4-ukers $3000 Mass Control hovedkurs fra
januar 2008 (egentlig produsert november 2007). Utrolig bra. Om hvordan
posisjonere seg som en guru i sin bransje gjennom 3 ulike
‘metanarratives’ (som litteraturforskere ville kalt det). Jeg tok nøye
notater av kurset, som jeg kan dele med dere. I tillegg abonnerer jeg
på Frank Kerns $299/mnd MC nyhetsbrev, som jeg ennå ikke har fått
studert grundig nok og tatt notater fra (snart 10 mnd med stoff nå).
Kern skulle vel være kjent for de fleste av dere –
tekstforfattingsguruen som står bak epostene i megalanseringer som
Stompernet, Pipelineprofits og kurs utenom markedsføringsbransjen også.
Klikk her for å gi din stemme hvis du er mastermind-medlem
Ikke mastermind-deltaker? Klikk her for å oppgradere nå (kr. 100,- per måned)